نحوه یابی تلفن جعلی

فروش گوشی طرح اصلی

نحوه یابی تلفن جعلی

۲۲۴ بازديد
وقت کافی را در اینترنت بگذرانید و مجبور خواهید شد که با یک داستان ترسناک روبرو شوید و یا دو روح ناگوار با خرج کردن صدها دلار برای تلفن جعلی یا جعلی روبرو شوید. به نظر می رسد از خارج به نظر می رسد یک گلکسی جدید سامسونگ با ظاهراً جدید ، اما حتی به داخل آن نزدیک نمی باشد ، به جای یک چیز واقعی ، یک دوربین ارزان قیمت ، پردازنده منسوخ شده و سایر اجزای ارزان تر نیز وجود دارد.
گوشی طرح
جعل محصولات رده بالا سامسونگ تجارت بزرگی در چین است. براساس گزارش گوشی های هوشمند حذفی AnTuTu در سال 2017 ، گوشی های هوشمند سامسونگ سال گذشته بیش از 36 درصد از بازار جعل جعلی را به خود اختصاص داده اند ، که به طور قابل توجهی 7.7 درصد از آیفون و 4.4 درصد اندک هواوی را پشت سر گذاشته اند. گلکسی S7 Edge اروپا تقریباً جعلی ترین تلفن موجود در این لیست بود. در گزارش سال 2017 این شرکت 2.64 درصد از 17،424،726 تلفن تأیید شده که معیارهای آن را نشان می دهد حذفی بوده است. این 460،000 جعلی که براساس این نمونه واحد وجود دارد تأیید شده است. با توجه به اینکه بیش از یک میلیارد تلفن هوشمند در بازار وجود دارد ، این تعداد میلیون ها دلار از حذفی خارج می شود.
خرید یک تلفن جدید از یک خرده فروش معتبر مطمئن ترین شرط شماست ، اما همیشه این کار ممکن نیست. بازار رو به رشد تلفن های وارداتی دست دوم ، نوسازی شده و ارزان قیمت ، کانون توجه محصولات بالقوه سایه دار و حذفیات است. اگر می خواهید از هدر رفتن پول خود در تلفن جعلی جلوگیری کنید ، در اینجا راهنمای آسان ما برای کمک به بررسی صحت داشتن اعتبار تلفن جدید شماست.
علائم تماشای آن: قسمت بیرونی Shoddy
بدیهی ترین مکان برای تشخیص تلفن جعلی ، طراحی بیرونی است. دکمه هایی در جای اشتباه ، حاشیه هایی که به نظر نمی رسد کاملاً مناسب است ، یا دوربین محفظه ای که در مواقع لرزش وجود ندارد. متأسفانه ، دستگاههای بد بو که به خوبی اجرا شده اند تشخیص آن از خارج به راحتی امکان پذیر نیست ، فقط یک بار استفاده از آنها آشکار می شود.

اگر با یک فروشنده خصوصی سر و کار دارید ، اولین درگاه تماس این است که مطمئن شوید دستگاه در واقع روشن است. حتی اگر به صورت حضوری در آنجا حضور نداشته باشید ، فروشنده باید قادر باشد تصاویر را با صفحه نمایش روشن کند و احتمالاً حتی یک ویدیوی کوتاه یا GIF از آنها را که از طریق UI در حال عبور است برای شما ارسال کند. هرگز نترسید که از او بخواهید نگاه دقیق تری به صفحه نشان دهد ، حتی اگر فقط برای ترک و خراش باشد.

نرم افزار Knockoff معمولاً اگر کسی رابط کاربری یا برنامه های آیکون با موضوع دستگاه رسمی مطابقت نداشته باشد ، هدیه ای مرده است. فقط با تماشای برخی از فیلم های YouTube بررسی ، می توانید با یک دستگاه جدید آشنا شوید. مراقب پرتاب ها و نمادهای عجیب و غریب ، ویژگی ها یا منوها یا برنامه های از پیش نصب نشده غیر استاندارد باشید.
عملکرد در اینجا به همان اندازه مهم است ، و نکته اصلی این است که قربانیان پس از خرید متوجه آن می شوند. گوشی های تقلبی اغلب شامل پردازنده های ارزانتری هستند که در استفاده روزانه لکنت می زنند و راه خود را متوقف می کنند. برخی از برنامه ها و ضامن ها حتی ممکن است اجرا نشوند زیرا سیستم عامل فقط دارای عمق پوست است ، بنابراین حتماً از طریق سیستم عامل و چند برنامه حفر خوبی داشته باشید تا مطمئن شوید همه چیز به درستی کار می کند. اگر نمی توانید به صورت حضوری این کار را انجام دهید ، همیشه می توانید مدارک ویدیویی را بخواهید. این به طور کلی توصیه خوبی برای خرید تلفن های مورد استفاده یا به روز شده در هر صورت است - برای تشخیص اینکه گوشی های کهنه در باتری یا پردازنده مشکل دارند ، مفید است.

مثل همیشه ، حتماً قوانین خرید کلی برای محصولات مورد استفاده را نیز رعایت کنید. موافقت نکنید که در خارج از سیستم عاملهای رسمی که در آن محافظت نمی شوید ، بپردازید ، در مکانهایی با همدیگر قابل قبول ملاقات کنید و از درخواست های دریافت پول نقد در اولین ملاقات خودداری کنید. فروشندگان غیررسمی پستی که جواب سوالات دقیق را نمی دهند ، مثل همیشه یک علامت هشدار دهنده نیز هستند
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.