ردیاب جدید تناسب اندام هواوی و سطح تلویزیون هوشمند هواوی ، سریال Mate 30 ممکن است به اروپا مرکزی نرسد

۲۲۱ بازديد
سازنده تلفن چینی هواوی میزبان رویدادی فردا در مونیخ آلمان است که در آن از گوشی های هوشمند سری Mate 30 و ساعت هوشمند Watch GT 2 رونمایی خواهد کرد. ما از قبل می دانیم که صفحات Mate 30 و Watch GT 2 به چه شکلی به نظر می رسند ، و به لطف نشتی از اندروید Headlines ، اکنون می دانیم هوآوی محصولات بیشتری را در آستین خود دارد که می تواند فردا رسمی شود. بنابراین ، بدون آداب و رسوم بیشتر ، بیایید هر یک از آنها را مرور کنیم.

ردیاب جدید بدنسازی (Band 4 Pro؟)

هواوی در ماه اکتبر گذشته از Band 3 Pro رونمایی کرد و شرکت ممکن است فردا آن را با یک جانشین دنبال کند. ما از آخرین ردیاب تناسب اندام هواوی اطمینان نداریم ، اما سرفصل های اندرویدی گزارش می دهند که این اسم رمزگذاری شده "andes" است.

در این انتشار همچنین چند تصویر از ردیاب تناسب اندام به اشتراک گذاشته شده است ، که صفحه نمایش رنگی و یک کانکتور USB داخلی به همراه ضربان قلب و سنسورهای SpO2 واقع در قسمت پشتی را تأیید می کند.

هواوی MediaPad M6 برای بازارهای جهانی

هواوی تبلت MediaPad M6 را در ماه ژوئن اعلام کرد ، اما در حال حاضر فقط در چین موجود است. با این حال ، این ممکن است فردا تغییر کند زیرا انتظار می رود هواوی M6 را برای بازارهای جهانی در این رویداد اعلام کند. گفتنی است ، شایان ذکر است درست مانند سری Mate 30 ، انتظار می رود MediaPad M6 نیز بدون خدمات Google Play و سایر برنامه ها ارسال شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.